Kisah Lawatan ke Kuala Lumpur..

hye! ari aku nk citer tentang ape yg berlaku selama aku mengikuti lawatan ke KL .

tarikh 25 April 2011..

6:00 A.M. - Aku berkumpul di bustand dkt depan sekolah .
6.30 A.M. - Bertolak ke Airport Senai..
9.45 A.M. - Menaiki kapal terbang .
10.30 A.M. - Tiba di LCCT ,Kuala Lumpur, terserempak pula dengan Abg Alif satar .. dh amik  gambar      sume aku pon menaiki bas untuk KL SENTRAL,
12:10 P.M - Tiba di KL SENTRAL..kami pon mkn tengahri di KFC . dh kenyang kami pergi beli ticket LRT
1:30 P.M - bersolat di surau KLCC..
2.30 P.M - kami pon masuk ke dalam PETROSAINS KL.. dh masuk tu x kan lah diam jek kan.. kami pon bergambar sana bergambar sini haha memang syok gile kt petrosains sampai terlupe nk balik ..
4.30 P.M - kami keluar dri PETROSAINS  .. Kami terus kan perjalanan kami ke Aquaria.
5.00 P.M - Tepat pukul 5 kami sampai di Aquaria , kami masuk ke dalam aquaria . banyak sungguh ikan di dlm aquaria dh nengok sume ikan.
7:00 P.M - kami keluar dri Aquaria dan terus ke surau untuk menunaikan ssolat magrib.
8.00 P.M - kami pon makan malam.
9:30 P.M - Kami mandi ..
10:15 P.M - kami pon menunggu kereta api..
11.00 P.M - kami pon menaiki kereta api
8.30 A.M.- tiba di steshen kereta api larkin..dan kami menaiki bas untuk pulang ke sekolah.
9.00 A.M. -Tepat pukul 9 kami tiba di sekolah. Dan pulang ke rumah.

ITULAH KISAH AKU MASE MENGIKUTI LAWATAN,.